Spôsoby doručenia

 
 
Úvod > Spôsoby doručenia
 

 
 

Spôsoby doručenia

SLOVENSKÁ POŠTA

Cenník služieb http://cennik.posta.sk/#

Po kliknutí na hore uvedený odkaz SP si zvoľte balík 1.tr alebo 2.tr, k tejto cene je nutné prirátať cenu za službu dobierka ktorá závísi tiež od hodnoty tovaru, ale priemerne to vycháza na  €0,60 až €1. Náš obchod si účtuje min. poplatok .

Dnes objednáte, zajra doručíme ak je vami vybraný tovar na sklade a vy si ho objednáte:

  • do 14:00 – už druhý deň ho máte doma!

Pri platbe vopred môže byť termín dodania tovaru ovplyvnený termínom uhradenia platby.

Pred prevzatím si tovar prosím skontrolujte, či je obal i výrobok neporušený (u zásielky dobierkou je možná len kontrola obalu, prípadne následná reklamácia poškodeného výrobku do 24 hodín od prevzatia), v prípade akejkoľvek nezrovnalosti tovar neprevezmite. Kontrola funkčnosti výrobku na mieste nie je možná.

Súčasťou zásielky je záručný list, ktorý vám radi potvrdíme na našej predajni, alebo po zaslaní poštou. Pokiaľ záručný list nie je pri zakúpenom tovare priložený, ako doklad pre prípadnú reklamáciu slúži faktúra. Faktúru (daňový doklad) zasielame automaticky, po dodaní tovaru, na váš e-mail zadaný pri vytváraní objednávky.

Osobné vyzdvihnutie

Vždy je zadarmo. Ďalšou veľkou výhodou je časová nezávislosť na doručovateľovi. Akonáhle je tovar na predajni pripravený, dostanete od nás e-mail a sms s potvrdením, že si ho môžete vyzdvihnúť. Na vyzdvihnutie máte celých 5 pracovných dní, počnúc nasledujúcim pracovným dňom od obdržania potvrdenia.

Po uplynutí týchto 5 pracovních dní je tovar uvoľnený do voľného predaja a nie je možné ho rezervovať. Tovar zavezený späť na sklad, následne si ho môžete opäť objednať.

Štandardné doručenie

Tovar, a to aj ťažký a veľkých rozmerov, vám doručíme až na miesto určenia
každý pracovný deň medzi 8 – 18 hodinou.

 

Štandardná doprava Slovenská Pošta

Dopravou na dobierku (Slovenská Pošta) obdržíte tovar, malé zásielky. 

Pri doručení prosím vizuálne prekontrolujte iba nepoškodenosť obalu výrobku, v prípade výrobnej vady alebo iného poškodenia prosím kontaktujte call centrum Slovenskej Pošty  alebo našu spoločnosť na tel.č. 0915171978 .

 

Problémy s doručením

Ak vám zásielka nebola doručená alebo sa vyskytol problém pri jej doručovaní, obráťte sa prosím na náš zákaznícky servis na linke 0915171978  alebo pomocou kontaktného formulára.

Najčastejšie príčiny nedoručenia zásielky:

  • Dopravca tovar nenaložil z dôvodu jeho viditeľného poškodeniu

    Aby sme našim zákazníkom doručovali len kvalitný a špičkový tovar, prechádza pred naložením dôkladnou kontrolou. Pri odhalení poškodenia nie je tento tovar naložený, ale vymení sa za iný, nepoškodený kus, prípadne sa objedná nový u dodávateľa.
  • Prepravca nevložil do vašej schránky oznámenie o nedoručení / uložení zásielky

    Priebeh doručovania môžete sledovať on-line na vyššie uvedených odkazoch pri každom type doručenia. Číslo zásielky/ balíka vám bolo zaslané na e-mail, ktorý ste uviedli v objednávke.
  • Zásielka sa stratila u prepravcu

    Stává sa to veľmi zriedka. Ak k teto situácii dôjde objednáme pre vás nový kus tovaru a s dopravcom zahájime reklamačné konanie.
    Ak bola pôvodná objednávka platená:
    • Prevodom vopred
      prosíme o dodanie čísla vášho účtu, aby sme vám mohli čiastku vrátiť
    • Zľavovými poukážkami alebo darčekovými certifikátmi
      prosíme o jch kódy, aby sme vám ich mohli znova aktivovať
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
function onButtonClick() { // Add this to a button's onclick handler FB.AppEvents.logEvent("sentFriendRequest"); }